sunnuntai 20. syyskuuta 2015

BEACH DAY


Eilen näin vihdoinkin kaikki muut vaihtarit tällä alueella. Meitä on tänä vuonna 24. Viime vuonna oli kai about puolet tästä määrästä hahah. Me vietettiin ihan superkiva päivä rannalla San Diegossa(!!!)
Toi ranta oli ihan valtava ja se on just sellanen mitä jenkkileffoissa näkee. Musiikki soi jokapuolella ja ihmiset käveli rannan ulkopuolellaki rennosti pelkät bikinit päällä.



Me hengattiin kokoajan tällä alueella mistä nää kuvat on mutta kävin vähän matkan päässä ostamassa jäätelöä ja se oli just sellasta mitä sana kalifornia tuo kaikille mieleen: pitkä katu, surffikauppoja, vuoristorata, kiipeilyseiniä, huvipuistolaitteita, miljoona rantakojua, joissa roikkuu vähintään kaksi miljoonaa paitaa, jossa lukee isolla "San Diego".

Mulla oli ihan mahtava päivä ja olin toivonu jo pitkään että näkisin loputkin vaihtarit, kun meidän koulussa on vaan 4. Kaikki oli tosi kivoja ja hengailin enimmäkseen saksalaisten (ja thaimaalaisen) kanssa. Oli ihanaa saada eurooppalaista seuraa, joka ymmärs mun tuskan siitä, että jenkit ei käytä whatsappia :DDd. Ja yleensäkkin juteltiin paljon siitä, että nää on täällä niin avoimia ja ilosia, mikä on ihanaa, ja ylipäätään kaikki on niin erilailla kun kotona. Tajuttiin myös että yksi meidän kymmenestä kuukaudesta on jo ohi. APUA. Oikeestaan mulla jo puoltoisa kuukautta. Koti-ikävä ei oo vielä iskeny oikeestaan yhtään ja hyvä niin, koska en haluu käyttää mun lyhyttä aikaa täällä siihen, että mietin kotia. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti