maanantai 18. huhtikuuta 2016

Through my snapchat



Tässä kurkkaus mun snapchat-historiaan, sitä kautta kun pääsee näkemään arkea vähän instagramia ja blogia lähemmin.
Mut voi lisätä nimellä @nettalehtola 


Ruokalähetys kotoa. Äiti you made my day. Itkin onnesta sillon ku noi tuli.

   En tosiaan valita. 

Koska snäppifiltterit saa kaiken näyttämään paremmalta.


  Eka (ja vika) track-mitali tällä puolen merta. Tosin annoin sen läpällä lahjaks mun host-äidille ja se päätti pitää sen hehh. Ehkä pitää hankkia uusi.

  Täällä melkeen kaikilla on kynnet laitettu, joten mun oli pakko liittyä klubiin. Tykkään kovasti.

   Käytiin Anaheimissa morottaan Teemua. No ei vaan mentiin Knott's Berry Farm - nimiseen huvipuistoon.

  Knott's Berry Farm

  Niitä kuvia en oo vielä saanu, toivottavasti ne ois kerranki onnistunu haha.

   Seniorien retki Mission Beachille San Diegoon. Oli siistiä, kun sai pitkästä aikaa kulkea isossa kaupungissa suht vapaasti. Oon kaivannu.
  
  Henna-tatska, kesti yhen päivän, jes.


  Samalta retkeltä nää kaikki. Seuraavana päivänä suuntana jälleen San Diego ja SeaWorld:


  Joo
  En haluu ees arvata kuinka moni mun snäpistä tän bongannu oikeesti usko siihen...

  Koska snäppifiltterit saa kaiken näyttämään paremmalta osa2.



Tässä nyt vaan osa, kun ei kaikkia tuu tallennettua. Toivottavasti tykkäsitte! :--)
Heippa!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti