perjantai 5. helmikuuta 2016

MITÄ KAIPAAN

Mulla menee täällä tosi hyvin. Ylipäätään. Tänään vaan yks henkilö onnistu yhdellä lauseella pilaamaan koko fiiliksen ja mun teki mieli kirjottaa ylös asioita, joita mulla on ihan järjetön ikävä kotoa. Että te kiittämättömät tajuisitte mistä olla kiitollisia haha. Just kidding, mutta oikeesti ottakaa hetki ja ajatelkaa kuinka hyvä maa Suomi on. Ja älkää tuomitko tän tekstin takkuisuutta, mun suomenkieli ei enää suju samallailla kun ennen ja jokasen lauseen järkevyys pitää ajatella erikseen, plus mun pää on tällä hetkellä aika täynnä muita ajatuksia.




Itsestäänselviä asioita, kuten perhettä, sukulaisia ja kavereita.

Mun skootteria joka tekee liikkumisesta niin paljon helpompaa.

Julkista liikennettä täysin samasta syystä.

Vapautta mennä ja tulla lähes paikasta, seurasta ja kellonajasta riippumatta. 

Sitä ettei kaikkeen tarvii pyytää lupaa.

Ihmisten aito kiinnostus siihen mistä puhut.

Ruisleipä ja salmiakki. (Näin viime yönä unta ruisleivästä ja haistoin sen hajun mut sit mulle sanottiin etten saa syödä sitä ja aloin literally itkemään ja heräsin kyyneleet silmissä hahaha)

Suomalaista opetussysteemiä.

Nuorten ihan erilainen yhteiskunnallinen arvostus ja vastuu.

Kouluruoka. (Kyllä.)

Rehellisyyttä ja sitä että aina ei tarvii teeskennellä kuin olis maailman onnellisin ihminen.

Helsinkiä, sen puistoja, kahviloita ja mun löytämiä paikkoja joista näkee koko keskustan.

Kävelemistä paikasta A paikkaan B. Täällä mennään autolla sataa metriä pidemmät matkat.

Suomen kesäöitä kun aurinko ei laske.

Ja oikeestaan koko maata.


2 kommenttia:

  1. Fiilaan niin tota ruisleipää! Onneks mulla poikaystävä lähetti kuitenkin paketin Ruispaloja ja toinen olisi parin viikon päästä suuntaamassa tänne mun luo. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii lucky! Mullekki on tulos ruispaloja mut ne on varmaa jo vanhentunu ku ehtii tänne ;(

      Poista