maanantai 23. toukokuuta 2016

PROM 2k16

Lupasin kertoa teille vähän enemmän miten mun Prom täällä sujui, joten tässä tulee. 


Laittauduttiin valmiiks jo ihan aamusta, koska haluttiin ottaa kuvia hyvässä valossa. Prom alko vasta seittemältä illalla.







Meille tuli tosi paljon jengiä ottaa kuvia, koska meillä on kiva allas hahah.










   
   Kuten huomaatte, niin kuvia tuli otettua ihan järkyttävä määrä. Tietty oli pakko saada jokaisen kanssa erikseen kuva ja sitten vielä ryhmäkuvia jokaisesta mahdollisesta ryhmästä. Tässä siis vaan pieni murto-osa näistä. 
Se juhlapaikka oli tosi hieno. Se on tän alueen paras juhlatila ja se vuokrataan aina häihin ja muihin isoihin juhliin. En saanu sieltä ihan hirveesti kuvia, mutta jotain mukaan kuitenkin tarttu.


Mä ja pari kamua. Toi tyttö liilassa mekossa oli muuten Prom Queen.

Täytyhän meiän saada rehtorin kanssakin kuva otettua.

Sen jälkeen kun valot sammu, ni en oikeen saanu otettuu mitään kuvia (koska oli pimeetä, daa) mutta sillon kaikki oikeestaan vaan ryntäs tanssimaan. Olin kyllä vähän yllättynyt, koska pukukoodi oli formal, joten aattelin, että tanssit ois ollu lähinnä hitaita ja koko tapahtuma itessään vähän enemmän classy haha. Mutta ei kun siellä soi kaikki parhaat bilebiisit ja jengi tanssi pitkissä mekoissa ja korkeissa koroissa. Ite en kyllä hirveesti jaksanu, ehkä oon vaan liian suomalainen. Tosin mun kengät kyllä vaikutti kanssa, koska en suostunu olemaan yks niistä tytöistä, jotka menee paljain jaloin. Kaikin puolin mun ilta oli silti tosi ihana!! <3





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti