tiistai 11. elokuuta 2015

VIKAT SUOMESTA

Elikkä enää neljä päivää jäljellä ja pakkailut oon saanu tosi hyvälle mallille. Muutama vaate on vielä pesussa ja huomenna aattelin vielä ostaa pari juttua, mutta pääosin kaikki on pakattu ja painoakin on vaatimattomat 14,1 kiloa. Tilaa sinne ei silti hirveesti jääny että todennäkösesti koko laukun sisältö jää sitten palatessa Amerikan mantereelle nyyh. Mä halusin tehä teille pakkauspostauksen, mutta tässä lähtösähellyksessä oon kyllä itsekäs enkä rupee purkamaan koko laukkua. Jos jotain ihan ehdottomasti kiinnostaa mun pakkailut niin kysykää vaikka askissa tarkemmin. :) Mahollisesti voin tehä pakkauspostauksen myös kun alan purkamaan laukkuja kaappiin.

Tässä viime päivinä oon koittanut ottaa aika rennosti, vaikka kiire pukkaa kokoajan. Jotenkin mulla on tosi huono omatunto, kun en ehdi olla perheen kanssa yhtään. Kuitenkin mulla on ollut tosi hauskaa. Käytiin esimerkiks Porvoossa parin ihanan tyttösen kanssa viime viikolla ja nyt viikonloppuna Weekend Festival oli ihan huippu (vaikka olinki lauantaina kuumeessa)
Hyvästejä oon saanut sanoa ihan urakalla. Joka päivä nään jonkun vikaa kertaa ennen lähtöä ja jokaisen viimesessä halauksessa tulee hetkeks se fiilis että mitä hittoa mä oikeen teen. Ei kai lähtemisessä mitää järkeä olekkaan, ja ehkä just siksi se kiehtookin niin paljon.


image4 (2)

image3 (2)





Ei mulla tässä muuta, halusin vaan tulla laittamaan vielä vikat viestit Suomesta ja seuraavaksi palailenkin sitten USA:n puolelta!


Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti